16 Şubat 2010 Salı

Verene bin şükür, iyi ki varsın!



Yar iyi ki varsın
Can sende son bulsun


Şimdi her gün doğduğunda varlığına uyanıyor sevdam,
Her gün battığında da sevdan çıkıyor hayallerimde, rüyalarımda, uykularımda gün yüzüne
Artık yalnızlık değil, varlığın yağıyor sırılsıklam ıslatıyor dünyamı

Anlıyorum ki sadece nefes alabilmişim yokluğunda
İçten bir gülümsemeden uzak, sahteymiş tüm gülümsemeler
Kelimeler anlamsız yetersiz kimsesizmiş
Sevda sevda değilmiş aslında ben de senmişsin
Ben "ben" değilmişim aslında sen de "ben" mişim

Artık ikimizin olan bir hikaye var, sadece bizim olan
Son noktasını hayatın koyacağı son nefesimi verdiğimde

Sen dar günümde helal lokmamsın
Yar demek yetmez, canımda cansın
Her kulun hakkını bahtını şansını
Verene bin şükür, iyi ki varsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.